lördag 13 november 2010

Volumaster säljes!

Jag säljer min Volume Master från Björn Axén! Den gör håret krusigt och ska användas precis vid hårrötterna vilket ger en härlig volym i håret - du gör det inte på det översta håret såklart, så det syns inte!
Den är liten och lätt att använda och har en jätte lång sladd! Ser inte använd ut alls! 
Jag vill främst bli av med den för att det är onödigt att ha två - så du får den för 150 kr (vrakpris!!).


Skriv en kommentar och den är din!          SÅLD!

2 kommentarer:

  1. åh vilket kap!
    synd att jag inte hann först...

    SvaraRadera
  2. Tack :) gullig du är. Ja absolut! vi sa ju det sist, men det har blivit så himla lite tid för träning i höst.. men nu så.. du flyttar väl när som helst? men inte såå långt iofs...jag tränar gärna i halmstad (eller oskarström då..) är ju i halmstad ofta

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!