onsdag 5 oktober 2011

Det är nära nu

På fredag går planet till Cypern och en vecka av semester väntar! Det ska bli otroligt gött och så skönt att få vara ledig så länge. Varken jag eller Daniel hade någon semester i somras så vi båda behöver verkligen få komma bort och bara ha det gött :) Nu hoppas vi bara att vädret är på våran sida också....

Igår fick jag gå på utbildning på Sahlgrenska i Palliativ vård. Det var intressant och lärorikt och jag lärde mig mycket jag ska ta med mig i alla möten med patienter i framtiden. Nu har jag bara två arbetspass kvar - kväll och dag - och sedan är jag ledig i 11 dagar. DE NI!!!


Har packat det mesta och lägenheten är städad. Jag klarar inte av att åka bort om det är inte är helt rent här hemma, helt enkelt för att jag hatar att komma hem till en stökig lägenhet!

Nu ska jag bara hitta passen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!