tisdag 25 oktober 2011

Energi tillbaka

Idag har jag varit så trött... hela förmiddagen var jag alldeles trög och seg. Morgonpromenaden som brukar vara höjdpunkten på dagen blev bara en kort pisse-runda... Efter lunch fick jag ta mig i kragen och tog med den lille ut. Började med att gå upp Sörhallsberget och där satt vi en stund och bara njöt av den fina utsikten. Underbart med sådana plaster som ger en energin tillbaka!

Sedan fick den lille sin långpromenad och ett träningspass på gräsplan!

Utsikten!

Sedan har det varit fullt upp då vi får besök ikväll. Ska snart åka till tågstationen och hämta min kusin Anders som ska bo hos oss inatt. Maten är förberedd och sockerkakan står i ugnen, nu får jag skynda mig med resten!

Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!