söndag 11 mars 2012

50-års fest!

Igår kväll var det 50-års fest för mamma - som fyller på måndag - och det var en grymt rolig kväll! Hela huset var fullt av folk som uppvaktade mammsen!! Det var uppdukat långbord i vardagsrummet och det bjöds på stor buffé med jätte god mat. Mamma fick jätte fina presenter och vännerna hade knåpat ihop en rolig lek och en rolig sång :)

Daniel, jag, Magnus och Eva

Mamma fick en utmaning i hur bra hon känner sina tjejkompisar

"Valsvägen" bjöd på sång

Som var mycket uppskattat!

Paketöppning

En riktigt trevlig kväll och det bästa av allt var att mamma var mycket nöjd, det var ju faktiskt hennes kväll :)

Charlie var såklart med och han fick växla mellan att vara i sovrummet och att vara med på festen. Mot slutet var han så trött så det såg ut om han skulle svimma när som helst, har verkligen aldrig sett honom så trött! Men som ni vet sedan tidigare, ingen minglar bättre än denna vovve :)

Idag sov jag ända till klockan tio, kan inte minnas när jag gjorde det sist. Daniels föräldrar sov över, men nu har dom åkt tillbaka till Mellerud tillsammans med min Daniel.

Nu ska jag parkera mig i soffan framför skidskytte och SM-kvartsfinal i hockey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!