lördag 3 mars 2012

Ompysslad en trappa upp

Har varit hos grannarna och blivit rejält ompysslad ikväll. När jag kom upp hade dom ordnat med mat - kött och klyftisar - och allt var dukat och klart. Jag stod för såsen då jag är en riktigt äcklig sås-o-man. Jag älskar helt enkelt sås. Jag äter mest sås under en måltid och kött och potatis är mer tillbehör. Disgusting i know, but that´s me!

Vi tittade självklart på Melodifestivalen och naturligtvis måste jag säga några väl valda ord om denna omgång. Flinck är äcklig och jag förstår inte hur han kunde gå vidare. Sean Banan va kung! Top Cats visade att Värmland regerar!
Therese och en sovande Charlie

Efter lite fruktsallad med vanilj kesella - helt klart en ny favorit - smög tröttheten sig på. Både jag och hund är slitna och nu blir det god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!