fredag 23 mars 2012

Min kille är den sämsta förloraren jag vet

Jag är tillsammans med världens sämsta förlorare. Ikväll har vi spelat en omgång Yatzy och han började sura redan från början då jag i mina första kast lyckades få just Yatzy. Sedan började han fuska där han slog tärningarna för många gånger, eller helt enkelt snurrade på tärningarna när han trodde att jag inte såg.
En bit in i spelet inser han att jag kommer vinna big time, och då föreslår han att vi ska skippa denna omgången och börja om. Eftersom att han fuskat! Men se så dum är jag inte, så här skulle spelas färdigt. Han fortsätter att fuska och han försöker till och med få Charlie att äta upp en av tärningarna, bara för att slippa förlora.

Bildbeviset på min kross-seger!

Jag vann självklart sprätt enkelt och när han ville ha en rematch vägrade jag. Jag är också en dålig förlorare, men har ni hört på maken eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!