torsdag 1 mars 2012

Avloppet vände min dag!

Har haft en vansinnig dag idag. Var så trött när jag kom hem att deppigheten va ända nere i Kina. Så kommer bästa Daniel hem. Han börjar med att lyssna på varför jag är nere och sedan sätter han igång med dagens bästa insats.

Han rensar avloppet till duschen. Jag duschade när jag kom hem och när jag var klar upptäckte jag att HELA badrummet var fyllt med vatten.... Daniel har nu lyft bort hela badkaret och han rensar och rensar. Det roliga är att han är så äckelmagad! Så han har det riktigt tufft där inne i badrummet.

Det vände totalt min dag och jag skrattat som en galning! Tänk vad viktigt det är att skratta, då glömmer man skiten och går tillbaka till sitt positiva jag!

Tack älskling för att du är så nojjig med skit, det gjorde min dag!

2 kommentarer:

  1. DET är äkta kärlek! Syns vi imorgon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör vi. Vilken tid drar nu igång?
      Glöm inte mitt halsband!

      Radera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!