onsdag 21 mars 2012

NYTT JOBB!

Förändringens vindar blåser i mitt liv och nu kan jag berätta för er vad jag behöver mina vingar till!

Jag har fått ett nytt jobb! Jag kommer inom en snar framtid att börja arbeta på Kungsbacka Närakut! Jag är så sjukt lycklig då det här är ett riktigt drömjobb. Var där i måndags och skolades in den första dagen och det känns super bra. Jobbet sträcker sig över sommaren och sedan får vi se vart vingarna tar mig!

Flyger mot nya mål

Jag kommer att möta patienter i alla åldrar och med olika sjukdomar. Man kan säga att detta är en som vårdcentrals akutmottagning. Jobbet innebär något totalt annorlunda mot det jag gör idag, så det är väldigt nervöst men samtidigt nåt så fruktansvärt roligt!

Så fort jag tänker på det blir jag alldeles lycklig och det ska bli så roligt att få göra någonting annat, då jag senaste tiden känt att jag behöver det.

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!