måndag 1 april 2013

Allt som är ditt kan jag bära i timmar

Igår tog vi ett lydnadspass på förmiddagen, en långpromenad efter lunch och på eftermiddagen lekte Charlie med en katt i fyra timmar. Knäppa hund, och även knäppa katt :) Idag var min tanke att konditionsträna den lille lite med cykeln. Fixade ju iordning cykeln i början av helgen, så döm om min förvåning när jag upptäcker att jag har punka på framdäcket. Ingen dålig punka heller?!
Så det fick bli att traska idag med. Inte direkt vad jag tänkt mig, då Charlie omöjligt blir trött av en promenad i koppel. Men för att göra det hela lite roligare fick han bära på min vante hela vägen. Tänk att man kan bli så nöjd över en sån liten skitsak. Han bär den stolt, och han skulle aldrig i livet släppa den. Det gick speciellt hem hos alla barn vi mötte idag!


Allt som är ditt kan jag bära i timmar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!