söndag 14 april 2013

Checkat ut från rehab!

Efter att busat ute vid stugan i förmiddags, checkade Charlie ut från rehab. Han kom dit inte så värst pigg, men lämnade piggare än nånsin! Tack mamma och pappa, ni är bäst! Han härjade loss med pappa ute på isen vid stugan och körde favorit leken:



Hemma i Göteborg igen blev det dryga timmen på trimbordet, och sedan tog vi en sväng ut till GMBK. Bestämde mig för att åka dit INNAN jag kollade ut och såg vädret, och när jag väl bestämt mig, så finns inget väder i världen som ändrar på det. Så i spöregn och storm körde vi ett pass agility. På tisdag väntar agilitykurs - vi missade första tillfället - och jag ville se vad han kom ihåg och inte. Han var duktigare än han någonsin varit, så där lär han sig tydligen nya grejer utan träning :)
När vi kom hem blev det ett extra långt medicinbad, och nu sover den lille gott med hästtäcket på sig.

2 kommentarer:

  1. Härligt att ni är tillbaka på banan! Vi kanske ses på klubben på tisdag :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!