lördag 20 april 2013

Bloggpaus!

Jag har bloggat länge nu - sedan 2008 - och känner att det är dags att bli lite mer privat. Jag har delat med mig av fram- och motgångar under flera år, och just för tillfället känner jag att det är dags för något annat. Jag tycker fortfarande det är fruktansvärt roligt att skriva, men jag har tröttnat lite på att alltid dela med mig av känslor och tankar. Det finns förvisso många - alldeles för många - bloggar som inte innehåller känslor alls. Bloggar där man egentligen inte får veta varken bu eller bä - vilket jag inte gillar - och senaste tiden känner jag att hamnat där själv.

Så istället tar vi en paus när vi är på topp. Hur länge det kommer hålla i sig vet jag inte, men det får vi se. Vi kanske är tillbaka om två veckor, eller kanske två år. Vem vet!
Någon kommer kanske sakna bloggen, det kommer definitivt jag göra. Tack alla ni som följt oss, ni har på slutet varit många och det är jag så tacksam för. Kul att så många faktiskt vill veta vad vi gör varje dag. Men nu håller vi oss för oss själva ett tag framöver, så kanske vi blir sugna på att dela med oss någon gång igen!

3 kommentarer:

  1. Låter som ett klokt beslut. Tanken är ju att man ska skriva för att man känner för det och inte för att det känns som ett tvång. Hoppas andan faller på inom kort :)

    SvaraRadera
  2. Två veckor lät OK ... ;-)
    Nej, naturligtvis ska du pausa när du känner för det. Men det har varit roligt att lära känna Charlie och dig. Må gott!

    SvaraRadera
  3. Pellet Continental Holiday resort Bhurban, Murree,
    5 Celeb high class accommodation amongst the type of woodlands is acknowledged for a over due facility
    also products. potentially Numerous care may be necessary for a duration of a few weeks.
    Complete with The organization K-cup, you may
    make your very own K-cup construction utilizing your obtain most wanted gourmet coffee 1 ) aka find bargain prices by purchasing just about
    anything will be at discount on the food market on top of that establishing individual.
    Many versions try a signal thin to help teach in case descaling is suggested.
    That is an Keurig Distinguished Version espresso machine will now be indeed well-known.


    my weblog: http://coffeemakersnow.com

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!