tisdag 26 oktober 2010

Deppigt värre...

Igår var jag sjukt deppig - det kommer och går lite för tillfället - och det var inte mycket som var bra...
Pratar med mamma - du är bäst - och då kommer tårarna. Charlie reagerar på en millisekund och hoppar upp bredvid mig i soffan och börjar slicka bort mina tårar. Sedan lägger han sig bredvid mig med nosen mot mitt ansikte. Och där ligger han tålmodigt tills jag mår bättre igen!
Vad skulle jag göra utan denna kompis?

Mammas kloka ord och Charlie tröstande närhet fick mig att må bättre! Men nattsömnen har fortsatt vara rätt dålig... Imorgon kommer Daniel hem igen också vilket ska bli skönt!

Jag kan vara expert på att oroa mig för grejer i framtiden - även om jag vet att allt ALLTID löser sig - men ni får nog vara beredda på att det kommer svänga lite i bloggen framöver :)
Jag skriver som jag känner och är ingen som skriver att någonting är perfekt om det inte är det!

Närhet
Nu ikväll känns allt bättre och jag väntar på dom desperata hemmafruarna!
Har ätit - en gammal klassiker - nyponsoppa med Frostis! Sjukt gött :)

God natt!

2 kommentarer:

  1. Mitt motto: Allting löser sig. På ena eller andra sättet. Skönt att ha en fyrbent vän, när det är som tuffast <3

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!