söndag 31 oktober 2010

Helgen i GBG!

Igår var det först kalas för Singe! Det bjöds på pastasallad med glass efteråt och lite senare fick vi korvpaj!
Singe fick en kattunge av sin familj i födelsedagspresent och hon är nåt så söt! Daisy heter hon är bara 14 veckor :)


Vi tog sedan bussen in till stan där vi mötte upp Hanna, Maria och Wiktor på en bar vid Gothia! Lite senare kom även Anna o Niclas! Vi drack lite drinkar och sjöng med pianisten som satt och spelade asbra musik! 

Jag och snygga Anna!

Imorse gick vi upp till doften av nybakat bröd - riktig lyx - och sedan blev det mest mys!
Sedan åkte vi till Sannegårdshamnen och besökte lägenheten vi har köpt. Jag hade ju inte sett lägenheten innan vi köpte den - lite crazy kanske men jag visste att jag skulle älska den - och det gjorde jag också! Den är super fin och jag fick rätt magkänsla direkt!
Vi passade på att mäta alla väggar mm. så vi kan planera vilka grejer som får plats på vilket ställe!

Väl i Halmstad igen åkte vi och hämtade Charlie! Han hade haft det super bra hos Sandra - du är bäst!
Nu står Daniel i köket och lagar middag - jag håller på att dö av hunger - så just nu sitter jag bara i soffan och väntar på det magiska ordet - varsågod!

2 kommentarer:

  1. Tack för en jättetrevlig kväll! :)/ Hanna

    SvaraRadera
  2. Tack själv Hanna! Det var göör kul :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!