torsdag 21 oktober 2010

Stark nog!

Praktiken har varit riktigt rolig idag! Har fått vara med på massa saker och jag är nöjd med dagen :)
Trots att det inte finns jätte mycket att göra så blir jag väldigt väl omhändertagen av all personal och alla anstränger sig för att jag ska få träffa så många patienter som möjligt! Vilket resulterat i att de kommande dagarna börjar fylla på sig nu :)

Skyndade hem efter praktiken, slängde snabbt in Charlie i bilen och åkte till klubben! Har haft en lektion med Hanna där vi fortsatte med samma tänk som sist! Vi hade gjort framsteg sedan i måndags vilket känns bra, men tiden fram till tävling är - tyvärr - lite för kort!
Jag har en mycket lättlärd hund men samtidigt är han extremt störningskänslig!
Men jag har en bra träningsplan för framtiden samt att jag har en plan för tävlingen, så jag vet hur jag ska agera om han låser sig eller något annat!
Jag känner mig stark i min tro på att mitt upplägg är bra och jag har självförtroende att ge mig ut på tävlingsbanan trots de svårigheter vi har! Vilket jag är mycket stolt över!

Nu ska jag snart dregla över Mumms-mumms Måns i Helenius Hörna!

Daniel tog kort på mig och Charlie när vi somnat igår!
Kärleken är obeskrivlig!

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå fint, ni fixar det. Man måste tro...

    SvaraRadera
  2. Jag hejar på både Charlie och Nico...och säkert någon mer :-) Jo, Ann Christine från Vbg...
    KANSKE dyker jag upp...har ett litet glapp FÖRE Halmstad...
    MEN HÅLLER TUMMAR och TASSAR HÅRT för er alla...
    Hoppas Ni slipper samma plats som jag o Malin fick på premiären - nära vägen och med tutande bilar...IDIOTER...

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!