onsdag 20 oktober 2010

Man blir helt slut...

... av att vara i budgivning hela dagen! Och det är - tyvärr - inte slut än! Jag har varit supernervös hela dagen och det har varit svårt att göra nåt annat... Men vi ger inte upp än :)

Dagen har ägnats åt att läsa lite litteratur om psykiska sjukdomar. Kan tänka mig att min handledare kommer fråga mig lite grejer imorn så lite förberedd måste jag ju vara!

Skulle vart iväg på en träning i Falkenberg med Charlie nu på kvällen inför tävlingen. Men det ösregnar och jag är helt matt efter dagens nervositet så jag skippade det. Jag och Daniel tog en promenad - i ösregnet - och stannade i parken. Ville utnyttja regnet - då det faktiskt kan regna på tävling - men det störde inte den lille märkvärt.
Har kört några pass med upplägget vi gjorde på lektionen med Hanna. Då främst kontakt, göra ingången vid inkallningen snabbare samt kopplingen " Då var nästa moment" = Kontakt. Det går framåt och alla pass har hittills varit lyckade och tagit oss framåt! Sedan skulle vi nog behöva lite mer tid innan tävling - men nu kör på söndag och hoppas på det bästa! :)


Daniel lärde Charlie att hoppa över gungan i parken!
Var iofs inte så svårt eftersom han gjorde det på första försöket!

Nu ska vi laga fisk med spenat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!