tisdag 26 oktober 2010

Smitta som gått runt?

Imorse var jag lite sen till jobbet och skulle snabbt bara bädda sängen innan jag gick - ja, jag gör det även om jag redan är sen - och upptäcker då att Charlie har spytt på Daniels täcke... Tar snabbt hand om det och får sedan beslutsångest...
Ska jag våga lämna honom ensam om han inte mår bra?
Men Karin kommer ju vid lunch så hon skulle höra av sig om det hänt igen och om han verkade slö.

Det konstiga är att jag vet 3 andra hundar som kräkts efter tävlingen i söndags. Så frågan är om det är någon smitta som gått runt...

Karin hörde av sig efter lunch och lugnade mig med att Charlie var precis som vanligt och hade inte kräkts nåt mer! Så när jag kom hem tog vi en promenad på Östra Stranden och jag märkte inget konstigt med den lille!

Min snyggning!
Foto: Erika Gustafsson

1 kommentar:

  1. Varken mina tre, som gick rastrundan x-antal ggr och var med på planen eller Ullas två har kräkts...
    Men hojtar om jag hör ngt!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!