tisdag 19 oktober 2010

Tristessen är total!

Har haft en lika inspirerande dag på praktiken idag - NOT - har alltså inte gjort ett skit... Någon patient har jag inte sett skymten av! Min uppgift består av att försöka fråga om ALLT för att iallafall få lära mig så mycket som möjligt om olika sjukdomar, behandlingar mm!

På vägen hem stod jag i kö i 50 min på E6:an - BOOOORING - så var inte på topphumör när jag kom hem! Men så möts man av en hund som viftar med hela kroppen av glädje och vips så är man på topp humör igen :)

Imorgon ska jag läsa böcker om psykiska sjukdomar. Fanns inget att göra på praktiken så jag ska jobba hemifrån... Yes, jag är också i chock!!

2 kommentarer:

  1. Jag måste väl säga att min upplevelse liknar din. Kram Piamari

    SvaraRadera
  2. haha, detta är ett skämt!! 3 veckor säger jag bara?? WHY!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!