måndag 18 oktober 2010

Pulshöjare!

Praktiken idag har jag inte så mycket att nämna om - eftersom att jag inte gjort ett skit - så jag är inte speciellt exalterad för resten av dessa veckor...

Erika o Wiktor lämnade Charlie i lägenheten någon timme innan jag kom hem, och nyckeln la dom i brevlådan. Men när jag ska hämta nyckeln så är den borta - pulsen stiger - jag letar igenom all post flera gånger men utan att finna den. Ringer tillslut Erika som är helt säker på att dom la nyckeln i rätt fack och hon o Wiktor kommer över på 1 min! Men vi hittar den inte... - börjar bli riktigt nervös nu eftersom att Charlie är inlåst!
Tillslut ringer jag på hos grannen - en dansk gubbe - för han har postfacket under vårat. Och jag hinner knappt förklara mig innan han ger mig nyckeln - jag anade att det var din, sa han - och jag kunde andas ut!

Hämtade Charlie och åkte direkt till Halmstads BK där jag har haft lektion med Hanna! Vi fokuserade på kontakt och linförighet och jag är jätte nöjd med träningen!

Over and out!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dej!! Har inte heller gjort ett enda skvatt! Shit, hur ska detta gå!!!!!
    PUSS

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!