onsdag 23 januari 2013

Rekord i längst tid för en hund och pizzabit?

Vi skulle båda ha tagit en löprunda och kört ett sista lydnadspass idag, men tyvärr satte mina magkramper stopp för det. Den lille fick ta en promenad med husse istället, och för att stilla mitt dåliga samvete- för utebliven träning -, bjöd jag på en bit pizza.

Charlie blev dock extremt chockad då han fick en HEL pizza bit i matskålen. Han kom snabbt ut i vardagsrummet och döstirrade på mig med en blick som sa HJÄLP! När vi båda var framme vid matskålen fick jag övertyga honom om att det faktiskt går att äta biten, utan att den är delad i småbitar. Jag fick en blick till...
Asså, gud vad taskigt och inte dela i småbitar... 

När han inser att hjälpen uteblir, börjar han slicka på pizzan. Fem minuter senare är den uppäten. Måste nästan vara rekord i längst tid för en hund och en pizzabit. Fisförnäm? Nää, säger du det! 

3 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!