måndag 11 februari 2013

Äntligen börjar verkligeheten komma tilbaka

Idag har jag för första gången - på 11 dagar - börjat känna mig bättre. Smärtan i örat släppte under förmiddagen, och snacka om befrielse. Framåt eftermiddagen kände jag mig såpass bra att vi faktiskt tog en promenad. Trots att jag varit sjuk så har hundrastaren kommit och tagit en timmes promenad med Charlie varje dag, och sedan har Daniel fått stå får promenerandet på kvällarna. I helgen var mina föräldrar på besök, och dom hann knappt innanför dörren innan de tog en långis med den lille. Så jag har tur som har så snäll familj omkring mig som hjälper till!

Men idag blev det alltså äntligen en egen promenad, om än inte lång, men ändå en promenad! Solen sken från klarblå himmel, och det var precis vad jag behövde efter alla dessa dagar i sjukstuga.
Imorgon ska jag äntligen gå tillbaka till jobbet och det ska bli så skönt. Då kommer rutinerna igång, och så även den riktiga aktiveringen av den lille!

2 kommentarer:

  1. Måste vara fruktansvärt att ha öroninflammation. Har aldrig haft det har bara haft pyttelite ont i örat en enda gång och ha så ont som du har haft måste vara jättehemskt! fy! skönt du är bättre! kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör verkligen skit ont... Tyvärr var glädjen kortvarig och nu har jag ont i andra örat med :(
      Men nu hoppas jag det börjar släppa snart!

      Radera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!