tisdag 19 februari 2013

Startat med vittringen

Min tanke när jag åkte från jobbet var att sticka direkt ut till klubben för lite träning. Men när jag kommer innanför dörren står Daniel redo att ge sig ut på löprunda med den lille. Så jag hoppade mina planer och bakade kakor istället. Kvällen har dock inte varit helt utan träning.

Vi har påbörjat ett nytt moment idag, vittringen, och till min hjälp har jag en steg-för-steg manual som ni hittar HÄR. Dock har jag ingen vedkorg, vilket jag förbarmat mig lite över, men Daniel kom på att vi kan lägga ut strumpor på mattan i hallen och lägga pinnen under en av dom. Jag beslöt mig för att prova - och valde Daniels strumpor - och då målet var att få honom att sätta på näsan och söka efter min pinne, så kan man lätt säga att det gick galant.

Dock måste jag köpa mig en tång, då jag idag fick använda baksidan på en sån där grej man gör kulglass med. Den uppfyllde iochförsig sitt syfte, men jag blev lite långsam med den kan man väl säga. 

1 kommentar:

  1. Jag har också precis börjat träna vittringen med min tjej. Roligt men svårt moment tycker jag :)

    Sv: Tack så jättemycket! Ja det är några småsaker kvar jag vill ska sitta, sen kan vi ut och tävla :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!