söndag 10 februari 2013

Inställd tävling

Jag fick igår besöka min tidigare arbetsplats i Kungsbacka och få hjälp med ett öra. En redig öroninflammation konstaterades - vad händer, det är ju barn som ska ha det? - och det blev medicin. Det gör fördjävla ont kan jag lova. Det gör att en start idag är omöjlig. Så jag fick lämna återbud, och det får bli en dag i soffan istället...

Verkligen jätte tråkigt. Jag var så väl förberedd i mig själv, och det hade varit så kul att komma ut på tävlingsbanan igen. Men vissa saker kan man inte styra över, så det är bara att gilla läget.

Nu är det 9:onde dagen jag ligger sjuk. Man kan lugnt konstatera att jag har tröttnat rejält på det här, och när det äntligen började vända åt rätt håll, så åkte jag på någonting nytt - som dessutom är väldigt ovanligt i min ålder. Eftersom jag bara får spendera även denna dagen med att inte göra någonting, så har jag ju iallafall tid till att leta efter nya tävlingar att anmäla till!

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!