onsdag 8 februari 2012

Det har gått 5 år sedan...

... vi var i Chamonix och jag snart skulle åka hem. Jag frågade Daniel vad som skulle hända med oss nu när jag skulle åka hem. Han svarade:
- Jag ser dig nu som min flickvän!

Jag frågade chans och fick exakt det svaret jag ville ha :) Det var 8 februari 2007.
Idag har vi varit tillsammans i fem år!!!

Tänk vad mycket kul vi hunnit med, vad många gånger vi flyttat och vad otroligt kära vi fortfarande är i varanndra :)





Så mycket firande blev det inte - läs inget alls - då vi båda glömde bort hela grejen! Men vi hann säga grattis och glädjas en stund mellan att jag kom hem från skogen och att jag körde Daniel till tågstationen.

Du är bäst honey bunny! 

7 kommentarer:

  1. Megagrattis. Ni är så underbart söta tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, "Jag ser dig nu som min flickvän"!

    Kung Kjörling..

    STORT GRATTIS!!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag kommer faktiskt ihåg när jag var hemma hos dig och du skulle åka till Chamonix och träffa honom! :) tycker ni verkar passa så bra ihop (fast jag inte känner Daniel) och ni är jättefina tillsammans! :) kram /Sandra h

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sandra!
      Ja just det, det kommer jag också ihåg :)
      Tack så mycket!
      Hoppas allt är bra med dig!
      Kram

      Radera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!