torsdag 23 februari 2012

Sjukt va det här

Det här var inte värst roligt hörrni. Har spenderat hela dagen i soffan och orken är nog på andra sidan jordklotet tror jag. Så fort någon har ringt så har jag somnat efteråt. Jag blir alltså helt död utav att prata i telefon. Snyggt jobbat.

Dagens ros går helt klart till min lille Charlie. Han är bäst på att vara sympati-sjuk alltså. Nära matte hela dagen och helt nöjd med att bara gå ut och kissa en snabbis, då matte ramlar ihop annars.
En cool grej som slog mig idag var att han natten till tisdag väckte mig några gånger, det gör han aldrig annars. Han skulle liksom ligga närmare än vanligt så jag vaknade några gånger, och antagligen kände han på sig att något var fel. För det var ju på tisdagen som jag började bli dålig.


Nu blir det fortsatt vila för imorn ska jag på något underligt sätt orka upp till jobbet. Det kan bli spännande.

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!