lördag 4 februari 2012

På alla fyra tassar

Det blir bara kallare och kallare och det har jag inget emot. Jag älskar vintern, snö och kyla. Men det för med sig ett problem och det är att Charlie studsar på 3 ben på promenaderna... Tassarna blir iskalla och det gör ont. En värmande hand och han kan gå en bit till.

Här om dagen när vi gick var vi 3 km hemifrån när han började få ont. Inte smart av mig att gå så långt i kylan. Idag var jag lite smartare och höll mig i närheten  av där vi bor och lyckades även förlägga promenaden på främst snö-fria partier så alla fyra tassar gick att använda hela vägen :)

Änglarna dansade på älven imorse och det såg riktigt coolt ut. Fick det tyvärr inte så bra på bild då ajfånen inte är den bästa...




När jag kom hem hade Daniel ordnat frukost med havrebröd och nybakta scones från BAKA. Tyvärr vart sconsen en rejäl besvikelse då de bara smakade socker och inte gick att äta, dom var riktigt äckliga faktiskt!

2 kommentarer:

  1. Åh, ni bor för vackert, glöm inte att stanna upp oftare och njuta av det!
    Kram Rose

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen fint!
      Man får verkligen öppna upp ögonen för att inte missa allt man går förbi :)

      Radera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!