tisdag 14 februari 2012

Shoppat färg

Jag har under en lång tid - läs extremt lång tid - knappt handlat några kläder alls. Jag har inte gillat modet alls. Färgerna har varit dötråkiga och kläderna har varit så osmickrande för en lång kropp. Men det ser ut som att modet äntligen ska ÄNDRAS denna våren. Massvis med färg och bra modeller på kläderna.

Då jag har en ledig dag idag passade jag på att dra iväg en sväng till Frölunda Torg. Nu handlade jag inte massvis med grejer men så mycket jag fick med mig hem, har jag inte kunnat handla på flera år tror jag :)

Det bästa var den båtlivs-inspirerade klänningen och de fina leggingsen i coola färger. Nu ska bruden se ut som en färgklick i vår :)

Dagens favoriter

Nu ska allt in i garderoben och det ska bli så kul att äntligen kunna ha lite nya, fräscha kläder!

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!