tisdag 21 februari 2012

Gnällplanket

Just idag är jag extra irriterad över att behöva jobba varannan helg. Jag är så trött på att missa så mycket och att aldrig kunna planera nåt ordentligt, för jag jobbar alltid så allt blir förstört. Nu går det ju för det mesta att lösa men nu har jag inte många semesterdagar kvar att ta av för att få ihop jobbet och det ROLGIA livet.

Jaja, ge det några timmar så har det nog släppt för den här gången med. Man får såna här irritations-timmar ibland.

Imorse upptäckte jag att våren var på besök. Strålande sol och 6 plus grader. Morgon-walken var riktigt trevlig idag.


Nu ska jag ruska av mig den här irritationen och gå tillbaka till mitt positiva jag!

2 kommentarer:

  1. Hallå!
    förstår hur du känner! Mattias jobbar ju inom vården så jag känner igen det du skriver. Men det positiva är att Charlie inte behöver vara själv lika mycket som om du enbart skulle jobba dag! Du är ju ledig mitt i veckan och jobbar en del kvällar som gör livet bättre för Charlie :-) Men som sagt jag förstår vad du menar för känslan kommer över en men då brukar jag tänka att Smilla har det riktigt bra. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt! Det är enda positiva med mina arbetstider :)
      Kram

      Radera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!