onsdag 15 februari 2012

Saknaden får utfyllas med fula hallonmuffins

Idag saknar jag min lille nåt så fruktansvärt. Livet blir så mycket tråkigare utan en galen welsh vid min sida! Han har det dock hur bra som helst och får springa över stock och sten varje dag, så det är bara matte som mår dåligt. Som tur är - för min del alltså - så är det bara två dagar kvar tills han kommer hem igen.

Vi hör ihop du och jag

Det blir inget promenerande den här veckan. Det har jag tagit semester ifrån, även fast jag saknar det! Men för att komma ut lite tog jag med mig lite fika och satte mig på en brygga här utanför i solen. Tyvärr blåser det en del, men det var skönt att få lite sol i ansiktet. Och inte helt fel att käka en ful hallonmuffin heller. Bakade dom igår men dom blev hemskt fula, fast dom smakade alldeles utmärkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!