onsdag 4 juli 2012

Av över hundra stycken valde dom mig

Igår fick jag veta att det var ÖVER 100 sökande till mitt nya jobb i höst. Jag kan inte riktigt fatta att jag lyckades få det, främst då jag i min bransch, inte har någon erfarenhet alls. Det måste varit hur många som helst som hade massivs av erfarenhet från arbete på vårdcentral. Men trots det så valde dom mig! Blev super glad när jag fick höra det, och det var en skön boost för självförtroendet.


Ska göra ett kvällspass idag och förmiddagen har varit rätt tråkig. Jag och Charlie brukar alltid hitta på något roligt på förmiddagen när jag ska jobba kväll, så utan honom blir det trist! Jag saknar honom så otroligt mycket nu, men det är fortfarande så länge kvar innan han kommer hem, så det är väl bara att bita ihop.

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!