tisdag 24 juli 2012

Hemma igen

Vi är tillbaka i Göteborg efter några helt underbara dagar på Hammarö. Det är verkligen ett paradis som mina föräldrar har, och dom har verkligen gjort guld av det där stället. Det är balsam för själen att tillbringa några dagar där och nu har man fyllts med energi. Speciellt skönt, då jag inte har någon semester, att få några såna här fina dagar tillsammans med dom jag trivs bäst med!

Charlie slocknade som en stock när vi kom hem och har sovit sedan dess, mammas lille. Jag hade tänkt få till ett pass med fjärr-träning, men den lille har fått rejält med lydnadsträning redan idag, så jag låter honom sussa sött.

Vi tar kvällen snart och hoppas på SOL imorgon så vi får rasta båten lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!