söndag 22 juli 2012

Tur man har en karl som kan ge en spark i baken!

Vaknade upp till strålande sol och en helt underbar värme. Vi åt frukost i solen, och trots att klockan inte var mycket, så var det nästan för varmt! Vi la oss och solade ute på bryggan, men bara en halvtimme senare kom molnen och sedan har en slöja av moln hållt undan den strålande solen från oss.

Paradiset

Vi har ändå legat och solat då solen inte varit helt borta. Sedan har jag vågat mig på att paddla lite! Jag har alltid haft lite jobbigt med vatten, jag tycker det är obehagligt, och var därför livrädd för att välta. Men jag har en puschande pojkvän som får mig att göra saker jag tycker är läskiga. Så tillslut satt jag därute på vattnet och paddlade runt :)

Anders, min kusin, har varit här på besök. Han och Daniel tog sig en paddeltur och övade senare på surfingbrädan! Charlie är en trogen kompis som sitter och väntar på bryggan så fort någon är ute i vattnet. Han fick sig även en simtur, då han fick simma en sväng bredvid Daniels kanot. Han älskar även att kasta sig ut från bryggan, hela hunden försvinner under vattnet, men vi har aldrig påstått att våran hund är normal :)

Absoluta favoritplatsen enligt den lille

Husse och hund tar en power nap!

Anders vindsurfar

Nu längtar vi efter mamma och pappa som snart kommer hem från Oslo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!