söndag 15 juli 2012

Segare än kola

Helgen har bestått av BARA jobb. Har jobbat såna tider att jag bara hunnit hem för några timmars sömn, och sedan iväg igen. Idag har jag gjort ett dagpass och när jag kom hem blev det en löptur. Var sjukt osugen, men har verkligen kommit in i ett bra flyt där jag på nåt vis tycker det är så skönt att få bli riktigt trött. Så även om jag får piska mig själv lite för att komma iväg vissa gånger, så kommer jag alltid iväg :)
Mina grabbar har varit i Mellerud över helgen, och i Smögen idag. Daniel har konditionstränat Charlie varje dag med REJÄLA cykelturer i högt tempo. Så hela gänget är riktigt trötta och det blir en tidig kväll idag, iallafall för fröken Jonsson - och garanterat för lillen också. Imorgon blir det ett tidigt jobbpass, men sedan väntar en dags ledighet. och snacka om att vi håller tummarna för fint väder då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!