onsdag 12 december 2012

Imorgon kör vi inomhus!

Imorgon ska vi åka ut till Bollebygd och träna i en inomhushall. Jag bokade den stora hallen, då det där finns agilityhinder. Min tanke är nämligen att härja loss med agility första timmen. Vad vi ska träna vet jag inte. Vi kör nog på den där spontana träningen, där vi bara ställer fram hinder lite här och där, och sedan bara kör vi! Ska bli så himla roligt, och jag vet en hund som kommer tända på alla cylindrar imorgon :)
Efter agilityn ska vi samla ihop oss och köra en timme lydnad. Där är tanken att försöka få fram lite nerver hos mig, eftersom att jag alltid har nerver på tävling. Och det är en STOR skillnad att föra hund med nerver och utan. Hur jag ska få fram nerver har jag en liten plan för, men den håller jag för mig själv tills imorgon. Förhoppningsvis ska ju mina träningskamrater också få lite nerver att träna med :)

Jag längtar som attan tills morgondagen, och jag är säker på att om jag kunde berätta om planerna för Charlie, så skulle han längta lika mycket!

1 kommentar:

  1. Jag vet iallafall en hund till som kommer vara rätt taggad om man säger så. Efter en vecka med bara plugg från min sida lär han väl explodera ;)

    Haha, du gör mig nervös bara genom att läsa din text... elakt ;)

    ser fram emot morgondagen!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!