söndag 9 december 2012

Pulka

Charlie har idag lekt järnet med kusinerna - daniels syskonbarn - i Mellerud. Vi gick bort till kullen och åkte pulka, och man kan väl milt säga att Charlie hade roligt. Det gäller ju att komma först ner för backen och sedan hjälpte han till med att dra pulkorna upp för kullen. Latjolajban på hög nivå! 
Han har även ägnat dagen åt att försöka tigga till sig lite lussekatter samt att hamna i fajt med Enzo. Om man frågar Charlie, så är jag säker på att han är riktigt nöjd med dagen! Nu håller han dock på att svälta ihjäl och har lagt sig i köket och försöker stirra ut mig, för att verkligen visa att han faktiskt håller på att där borta. Min lilla dramaqueen! Men han har rätt, dags för kvällsmat. 

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag i mina öron iallafall ;) Och min hund delar din hunds åsikt, man kan faktiskt DÖ innan man har fått sin mat, jätteviktigt att den kommer fram foooort! ;)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!