lördag 8 december 2012

Vi busar på

Charlies liv består för tillfället endast av BUS! Vi tränar faktiskt ingenting, utan vi bara härjar. En paus är nog aldrig fel, men i nästa vecka ska vi köra igång med både lydnad och agility igen. Igår kom mina föräldrar hit, så jag har inte sett röken av Charlie under natten. Taskmört!
Efter några timmar på Frölunda Torg med shopping, tog jag och Daniel ut den lille till Ängårdsberget. Vi fortsatte på temat bus och vad härlig naturen är nu. 

Vi brukar gå en liten stund med mellanrum och sedan får Charlie springa emellan. Det är mina föräldrar som alltid gör så här med honom, och han tycker det är skit kul. Dock är Daniel lite lätt trög, så jag får ju skrika mig hes... ;)

Han klarade hela promenaden utan att frysa om tassarna. Men när vi klev ur bilen uppe på parkeringen här hemma, så hade vi en hund på tre ben. Av med handsken och värma, vilket Charlie alltid tackar för med en puss. 

2 kommentarer:

  1. Isa, Meya och Boel8 december 2012 kl. 22:16

    BUS gillar vi:-P Ser ut som ett härligt ställe att gå på...=)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!