tisdag 25 oktober 2011

Let´s deal

Ni som har följt min blogg under en period vet vilka problem jag har med frisörer... Jag tycker många är helt inkompetenta!! Jag hade en bra frisör i Karlstad och jag hittade tillslut en i Getinge då jag bodde i Halmstad. Men här i Göteborg har jag gått på nitar hela tiden.... Sista gången nu var en alldeles hemsk upplevelse och den klippningen är det värsta jag sett.

Jag har nu länge letat frisör men fått beslutsångest då jag är så trött på att lägga ut hur mycket pengar som helst på nåt som inte blir bra. Så idag kom min räddning. En deal på Let´s deal där man får klipp+slingor+styling för endast 695 kr istället för 1895 kr. Jag köpte den direkt och nu gäller det bara att hoppas att frisören är BRA!! Men om hon inte är det så svider det iallfall inte lika mycket i plånboken som om jag hade betalat fullpris någon annanstans :) Om 2 veckor fick jag tid så då får vi svaret!


Bor du i Göteborg och också vill ha denna deal, gå via denna länken: http://www.letsdeal.se/r/65954/goteborg

3 kommentarer:

  1. Om du inte blir nöjd så vet jag en Salong i Vänersborg som du kan prova :) / Emil

    SvaraRadera
  2. Emil: Blir jag inte nöjd denna gången får det bli Vänersborg och EIMKA!! :)

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag! :) så fixar jag kompis pris :) !! Hälsa Daniel

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!