fredag 9 mars 2012

Punka

Har inte kunnat använda min cykel på hur länge som helst då Daniel tappade bort nyckeln till den förra året. Men häromdagen sågade Daniel upp låset så nu skulle jag kunna använda min goa gamla cykel. Hade planerat en cykeltur med den lille imorse, men cykeln ville nåt annat. Bakdäcket var skrämmade platt när jag rullade ut cykeln ur förrådet, men jag gav den ändå en chans och traskade bort till Statoil för pumpning. Men däcket var utom räddning och det blev till att traska hem igen och åter igen parkera den i förrådet.

Helt platt

Det fick bli en helt vanlig morgonwalk istället som dock blev lite äckligare än vanligt. När den lille letade godis i ett nerfallet träd råkade jag trampa i en stor hundblaja, sjukt äckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!