söndag 18 mars 2012

Vilken semster vi haft!!

Dagarna i Norge har varit helt fantastiska! Vi har haft en riktig tur med vädret då det varit vindstilla alla dagar och för det mesta strålande sol. Temperaturen har legat runt nollan vilket är skönt, men dock inte så jätte bra för underlaget som blev lite sörgit framåt eftermiddagen.

Vi som åkte var hela Daniels familj - föräldrar och systrar med familjer - samt mina föräldrar, så vi var ett gäng på hela 13 stycken! Vi bodde i två olika stugor, där Daniel bodde med min familj. Vi bodde i en fin stuga som var en riktig fjällstuga, alltså furu precis överallt!

Jag och Daniel var snabbt ut i backen när liftarna öppnade varje morgon, då fick vi dom bästa åken med manchester underlag. Vi mötte sedan upp de andra i gänget och åkte blandat runt backarna på båda sidorna av Trysil-fjället. Runt två/tre-tiden vart jag så trött i benen att dagen fick avslutas för min del, jag var då så trött att jag knappt tog mig upp till stugan :)

På kvällarna samlades vi allihopa i en stuga och några dagar åt vi tillsammans och några dagar vart det bara mys och vin! Vi blev inte så värst sena på kvällarna då man är rätt seg efter en heldag i backen :)

Viktoria, Daniel och jag

Cornelia och Daniel i liften

Pappa och Magnus på toppen


Singe, Cornelia, Viktoria, Hugo och Daniel på toppen

Karro, Frode och Jonas

Frode, nyss fyllda 3 år, var hur duktig som helst! Han körde alla backar som vi åkte och det var inte värst många 3 åringar där uppe på toppen kan jag lova :)

På väg upp i hästen

Vår mysiga stuga

TACK alla inblandade för en toppen semester!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!