måndag 29 oktober 2012

I gatulampans sken

Det är mörkt när jag kommer hem från jobbet - längtar efter snö -, men på grusplanen utanför vårat hus finns en liten lampa i ena hörnet. Ska försöka träna mer på den planen då det är mer störning där, eftersom det saknar ljus och att det passerar mycket folk precis bredvid. Idag fick jag lite extra störning - som jag blev väldigt glad för - iform av en löptiksfläck 3 meter framför rutan. Självklart passade jag även på att köra fjärren och platsliggning på den fläcken!


Nu har Charlie fått medicindroppar i nacken, de dropparna ska döda alla möjliga parasiter mm som en hund kan ha i pälsen. Veterinären hittade inga tecken alls på att Charlie skulle kunna ha det, men för att kunna utreda allergin måste allt uteslutas.

Soffläge och mys med den lille får det bli resten av kvällen, han har redan somnat i mitt knä så det är bara att mysa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!