torsdag 11 oktober 2012

Lydnadsläger för hundnördar

Det var Roses ide, och jag ville så gärna att det skulle bli av, så jag tog tag i det hela. Resultatet blev Lydnadsläger för hundnördar. Vi har en härlig helg med folk som verkligen KAN hund, och som är grymma på lydnad, framför oss. Svamp-mode är inställt och jag ska suga åt mig så mycket kunskap som går att trycka in i mitt blonderade huvud!

Jag har packat det mesta, och avfärden går när jag slutat jobbet imorn. Charlie är inte riktigt iform - hormonerna sprutar ur öronen på honom samt att vi måste in för att utreda hudsjukdom - men vi ska göra vårt bästa. Och jag är helt säker på att vi kommer lära oss massor, och framför allt ha hur KUL som helst!

4 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!