söndag 28 september 2014

När man får det man gör fel på film

Idag har vi ånyo tillbringat ett par timmar på klubben med Elin. Målet för mig var att försöka få fram det gör jag på tävling, för att kunna rätta till det. Började med att bli kommenderad och det gick riktigt bra, så därför åkte filmkameran fram, för den kan alltid skapa lite nerv.

Skillnaden kom direkt, då Tyra från mitt första steg var väldigt tvekande. Vad jag gjorde går knappt att se, men ser man sekvensen efter när jag gör som jag brukar så ser man att där finns självsäkerheten och självklarheten. Sedan går jag på lite väl mycket andra starten, men hellre det än att jag tvekar. Så nyttigt, och grymt kul att vi fick det på film så att jag själv kan se!


Vi fortsatte på det temat och Tyra går som en klocka. Hon är sååå grym och hennes attityd är som vanligt helt otrolig! Elin kommenderade oss och jag fokuserade på att behålla koncentrationen och att sköta min del av jobbet, och jag lyckades faktiskt riktigt bra.

Tyra fick sedan även lite störningsträning - som hon klarade med bravur - och sedan fick hon göra sina första skick på rutan. Hur kul som helst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!