måndag 17 september 2012

Skönt att ladda ur

Den här helgen har känslorna sprutat ur kroppen, och trots att det är jävligt jobbigt när man är mitt i det, så är det nödvändigt ibland. Jag känner mig som en helt ny människa, och den totala urladdningen gav mig en rejäl energikick när den förvandlades till motivation. Det låter säkert konstigt i mångas öron, men för mig funkar det inte att hålla allt inom mig. Jag kan allt vara en riktig dramaqueen lite då och då :)
Framåt är enda vägen
Igår fick Charlie en rejäl konditionsrunda, då Daniel tog ut min fina cykel och körde en långtur med den lille. När jag skulle ta ut honom på morgonrundan imorse, klockan 06.00, så fick jag sätta på honom kopplet i sängen, släpa ut honom till hallen och när jag släppte kopplet, kutade han in till sängen igen. Fick gå in och hämta honom och seriöst dra honom ut genom dörren! Morgontröttare vovve finns nog inte.

Simträningen blev inställd idag, då jag fick jobba över på jobbet och tiderna inte gick ihop... Men istället blev det en löptur, så nu är han lika trött idag igen. Nu ska vi äta lite kvällsmat och sedan dunar vi nog in rätt tidigt, iallafall jag och hunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!