söndag 30 september 2012

En Oscar för dödstricket?

En dag där jag har hunnit med hur mycket som helst är påväg att ta slut. Charlie har bland annat fått sin kostym putsad - eller putsad och putsad, massvis med hår rök - och han är så stilig som bara han kan vara nu :) Själv tycker han trimmningen är rena helvetet och han suckar hur många gånger som helst. När han fått stå länge så brukar han köra dödstricket, då han fejkar en svimning och spelar död på golvet. En Oscar-statyett för den kanske? Trots att han hatar det så står han blickstilla - mellan dödstricken - och han är en fröjd att trimma.
Tack så mycket, ni som tittat på filmen och kommenterat angående positionen! Jag har känt lite på honom innan och jag trodde att jag var tvungen att han honom längst bak. Men Charlie har skit svårt för att gå där bak. Därför bad jag Daniel filma och ni kan tro att jag blev glad när jag såg att den positionen var alldeles fel. Puh!! Så det blir till att köra på position nr 2 och det kommer bli grymt bra när det är klart! 

2 kommentarer:

  1. Snygging!!!
    Tänk hur han betedde sig när vi klippte honom... VILKEN matte du är! Grymt!
    Jag håller med på positionsfronten! Like it!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för gratulationen!

    Lhine har också ett dödstrick, och spelar död när hon tycker att hon lagt sig för natten och inte vill gå ut. Första gången hon gjorde så fick jag panik. Hon var liksom helt "död" i kroppen och vägrade röra på sig så jag fick känna på pulsen för att se om hon levde.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!