torsdag 3 maj 2012

Äntligen nära

Nu är ÄNTLIGEN fredagen nära och ni ska tro att jag har längtat. Imorgon bär det av till Halmstad och lydnadsträning med de allra bästa - Hanna och Rose - och jag har längtat sedan vi bestämde datum.

Den här veckan har Charlie fått vila helt från träning då både han och jag behöver det. Det har varit mycket träning på sistone och det kommer bli mycket träning framöver. Även fast träningen alltid är väldigt rolig, för både mig och hund, så har det varit skönt med en vecka bestående av bara promenader och bus. Men nu är vi sjukt taggade för morgondagen!


Har jobbat dagpass idag och haft en riktigt bra dag, och nu väntar då två dagars ledighet. Men då det är mycket som ska klämmas in på dom två dagarna har vi fått förbereda allt idag. Nu är lägenheten städad och massa mat är inhandlad. Daniel önskade lasagne till middag så den står och gottar till sig i ugnen. Nu ska det packas och sedan fortsätter det med lite småfix under kvällen.

Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så fredagen snabbt är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!