fredag 11 maj 2012

Första riktiga passet avklarat!

Är precis hemkommen från mitt första pass på nya jobbet där jag stått på egna ben. Det började åt helvete då jag fastnade i en stillastående bilkö pga olycka... Var ute i god tid, så jag skulle komma ca 20 min tidigare till jobbet, men det slutade med att jag var 10 min sen. Så jävla pinsamt!

Jag som verkligen ALLTID är i tid, oavsett vad jag ska göra. Anser nämligen att motsatsen är brist på respekt. Men det löste sig på jobbet och snacka om att jag kommer vara ute i sjukt god tid nästa gång!

Allt har gått bra under kvällen och herregud vilket roligt sommarjobb jag skaffat mig :)

Nu ska jag försöka sova, men som alltid tar det lite tid innan man varvat ner, så det blir lite surf en stund innan det blir godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!