onsdag 16 maj 2012

Charlie lämnad i Halmstad

Nu är jag hemkommen efter en snabbvisit till Halmstad. Har varit och lämnat CharlieHökagårdens Pensionat som Hanna driver. För oss tvåbeningar väntar en weekend i London och det är ju inte en passande resa för lillen. Men eftersom att han är en prins, så ska han behandlas som den kunglighet han är. Därför åker jag totalt ca 55 mil för att han ska få vara på det BÄSTA pensionatet som finns.

Charlie har alltid nära till stress och behöver därför vara på ett ställe med ordning och reda. Hans tid på hunddagis här i göteborg var inte bra, då personalen inte hade kompetens att hålla ordning på hundarna, och då blir Charlie rejält stressad. Men hos Hanna är det ordning på grejjerna och därför mår Charlie bra där. Sedan att stallet är super lyxigt gör ju saken bara ännu bättre :)

Inomhus

Utomhus

Charlie var väl inte super nöjd när jag lämnade honom, men jag vet att han kommer till rätta snabbt. Han har sin älskade tiger med sig och sin säng så han ska sova gott. Den som mått sämst är väl jag! Tycker alltid det är jobbigt att lämna bort min lille men som Daniel sa: han ska ju till det bästa stället i hela Europa!

2 kommentarer:

  1. Ja hade planerat att flyga med exet från malmö/köpenhamn för att få lämna hos Hanna :D

    SvaraRadera
  2. Han har redan kommit till rätta :). Efter att ha suttit ute och kollat av läget, från rampen har han nu gått in och lagt sig tillsammans med tiger <3.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!