måndag 7 maj 2012

Sista arbetspasset

Det har varit en ganska tuff dag för mig idag. Sista arbetspasset på Mölndals sjukhus är gjord och jag har sagt hejdå till mina arbetskamrater. Jag bjöd på fikabröd och vi satt ner och snackade en stund innan jag gick runt och hade kramkalas. Kommer sakna er!

Fick en cool blomma från arbetskamraterna

Jag fick verkligen stålsätta mig flera gånger idag, men jag klarade iallafall dagen utan tårar. Jag tycker inte om avsked så jag ville bara att dagen skulle ta slut... Nu är jag hemma iallafall och det känns jätte konstigt att man inte ska tillbaka till avdelningen något mer.

Imorgon är det dags för nya arbetsplatsen så det finns ingen tid till att se i backspegeln och det känns skönt. 

4 kommentarer:

  1. Ogillar...men hoppas du får det bra!... Kommer att sakna dej !

    SvaraRadera
  2. Han ju aldrig säga hejdå, men kanske va lika bra för att slippa tårarna ;) hahaha hoppas iaf att du får det galet bra!! :) kraaaam goaste bruden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försökte leta reda på alla men fan då.. :)
      Tack tjejen, kommer sakna dig!! Kram!

      Radera
  3. Aldrig roligt med Hejdån.. Men va roligt och spännande med nya jobbet!
    Det kommer med all säkerhet bli strålande!
    Stor kram å puss!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!