söndag 6 maj 2012

Födelsedagskalas och förlovningsfest!

När jag kommit hem från Halmstad igår fick jag snabbt hoppa hur hundkläderna och i finkläderna. Vi hade födelsedagskalas för både mig och Daniel och även förlovningskalas. Vi åt hemmagjorda hamburgare - Daniel är kung på det - och åt glass med hallon till efterrätt.

Vi fick så himla fina presenter och jag är supernöjd! Jag är bland annat numera en stolt ägare till en Canon Powershot G12 och en Kitchen Aid!!! Är så nöjd med ALLA presenter jag fick, tusen tack allihopa :)

Pappa och Mamma!

Ny kamera

Den lille sov sig genom kalaset

Bästisar

Frode käkade en hamburgare, var sjukt imponerad av min lillebror och ägnade allt tid åt honom och sedan stupade han i säng med sin lilla kanin, sötnöt!

Så snygg, nu ska ni tro att här kommer bakas.

Jag och svärmor

Hugo och lillebror Lars

Daniel med syster Viktoria

Min familj sov över här och imorse käkade vi frukost och för en liten stund sedan åkte dom hemåt igen - saknar er redan. Jag ska snart åka till jobbet och det är alldels för MYCKET saker som ska hinnas med innan. Men nu har jag haft en liten vilopaus och nu kör vi på igen.

Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!