söndag 31 juli 2011

Vilket party!!!

Festen igår var otroligt lyckad! Våra vänner kom från både Halmstad, Helsingborg, Mellerud och Trollhättan för att vara med. Vi festade rätt rejält hela bunten och hade sjukt kul :) Vi började med en liten välkomstdrink som bestod av mousserande vin och alla fick äta av lite snittar som jag gjort. Sedan öppnade vi alla paket som vi fått, det var hur mycket som helst och vi fick så himla fina grejer!! Sedan drog partyt igång på riktigt och jag vågar faktsikt säga att ALLA hade skit kul :)

Strax före midnatt tog vi båten över in till stan. Då vi var ett stort gäng, ca 25 personer, var det inte så lätt att hålla ihop alla. Så vi splittrades lite... Jag hamnade iallafall på Push, ett uteställe, som var jätte trist... så någon gång efter två åkte vi hemåt igen. En ganska vanlig företeelse tror jag, att förfesten äger och att det sedan dör lite när man drar in till stan!

Tyvärr tog jag knappt några kort alls under kvällen, var fullt upptagen med annat! Förhoppningsvis ramlar det inte lite bilder från andra håll så småningom!

Paketöppning!

Vi fick så mycket fina grejer!

1000-tack alla våra UNDERBARA vänner för att ni kom och förgyllde våran kväll. Lika mycket tack för alla fina presenter som ni gav oss! Vi är så glada för att vi har er allihopa som vänner :) 

Imorse var vi uppe rätt tidigt - vilket inte betyder att vi mådde ett dugg bra! - men vi fick i oss frukost. Söta Ida gjorde världens godaste scrambled eggs! På eftermiddagen tog vi båten ut på havet. Vi var så många att fyra stycken fick ta bilen till Fotö så fick vi hämta upp dom där. Vi la våran samt grannarnas båt bredvid varanndra på svaj utanför Fotö och hade det sååå gött. Jag badade till och med :) Vi hade med oss pizza som fick agrera bakfylle-käk. Vi var kvar till ca 18 innan vi lämnade av några på Fotö och resten åkte in till hamnen.

Njuter av solen

Daniel, Sofia, Ida, Tim, Elin, Totte och Lisa! En del av gänget som var med idag :)

Sedan åkte våra hitresta vänner hem - saknar er redan. Jag och Daniel tog då bilen in till stan och köpte Take Away på Heaven 23 - King Size Räkmacka på Gothia alltså. Wiktor och Hanna kom förbi och vi har suttit på balkongen. Hanna hade med sig glass och färska hallon som kalasade på vilket är min absoluta favorit så ni kan tro att den här underbara helgen även avslutades på ett fantastiskt vis!

Mumma!

Blir alldeles varm när jag tänker på hur den här helgen har varit. Att vi har såna fina vänner gör mig så lycklig!
Nu ska här sovas - det behövs - och imorgon ska jag hämta hem den lille, han är saknad kan jag lova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!