fredag 22 mars 2013

Film: Fotgående - vi vill ha mera

Idag följde Daniel med ut - med filmkameran i högsta hugg - för att filma vårat fotgående. Perfekt då han psykade mig lite innan - genom att sätta igång min perfektionisthjärna -, samt att både hans närvaro och filmkameran skapade lite känslor. Startade med att ANDAS och sedan gick vi på. Lite missar, men överlag är jag sjukt nöjd. Daniel tröttnade på att filma så han höll uppe en stund, så jag tror vi gick ca 7 min. I slutet går han som allra bäst, vilket visar att han behöver en stund för att ladda ur och orka koncentrera sig.

För den som vill kommer här en kortversion - den första - och för den som orkar även den långa versionen, där allt finns med som jag fick på film idag - den andra. 





Man kan iallafall konstatera att Charlie vill bara ha mer, mer och mer! FANTASTISKA lilla hund till att kunna prestera så här bra. Att orka gå ett fritt följ i den här stilen i cirka sju minuter - och då kändes det kort -, utan att det minsta tröttna. Dit hade jag inte ens kunna drömma om att vi skulle ta oss.

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!